NOR GAREN
Filosofia korporatiboa
Xedea
Euskal Autonomia Erkidegoko Elikagaien Unitate Publikoa gara, eta kalitateko produktu freskoen eta deribatuen logistika- eta merkaturatze-zerbitzu integrala eskaintzen diogu sektoreari, gizarte erantzukizuneko irizpideekin, merkatuetako elikagaien segurtasuna, gardentasuna eta lehia bermatzen dituzten azpiegituren bidez, kontsumitzaileen onerako.
Ikuspegia
Mercabilbaon, Euskadin erreferentzia den Elikagaien Unitate integrala izateko lan egiten dugu. Unitate horrek gure bezeroei kalitateko zerbitzuak ematea
bermatzen du, marka-irudi baten bidez. Irudi hori osasun- eta kalitate- berme gisa aintzatetsiko da, eta, era berean, gure ingurunearen garapen sozioekonomikoa sustatzen du, Garapen Jasangarrirako Helburuekin lerrokatuta. Hori guztia baliabideen erabilera eraginkorraren, kudeaketa aurreratuaren, berrikuntzaren eta konpromisoa duten pertsonen bitartez.
Balioak
Gobernu organoen osaketa
Presidentea | Juan Mari Aburto Rique |
1. Presidenteordea | Silvia Llerena Muñoz |
2. Presidenteordea | Xabier Ochandiano Martínez |
Kontseilariak | |
Asier Abaunza Robles | |
Marta Ajuria Arribas | |
Concepción Claver Zurro | |
Yolanda Díez Saiz | |
Enrique Chaves Herrero | |
Antonio Jiménez-Clar Hernández | |
Laura Torre Álvarez | |
Idazkaria | Gonzalo Ruiz Aizpuru |
Zuzendari Nagusia | Aitor Argote Ibáñez |
Erantzukizun jasangarria
Harremana interes taldeekin
Mercabilbaok kudeatzen duen azalera handiaren (13 hektarea) ondorioz, eta Bilboko Elikagaien Unitatea Iparraldeko erreferentea denez Madril-Paris ardatzaren barruan, Mercabilbaok merkatua garatzen laguntzen eta errazten du, dituen interes-taldeen erosotasunerako eta onurarako.
Horregatik guztiagatik, Mercabilbaok harreman estuak ezartzen ditu bere interes-taldeekin, haien beharrak eta kezkak ulertzeko eta, ondorioz, kudeaketa bideratzeko. Hala, Mercabilbaok interes-talde hauek identifikatzen ditu:
Mercabilbaok bere interes taldeekin duen konpromisoa etengabea da, eta, beraz, batzuen jardunbide egokiak hobekuntza dakar gainerakoetan. Hori dela eta, interes-taldeek neurri handiagoan edo txikiagoan parte hartzen dute erakundearen erabakiak hartzeko prozesuan. Horretarako, aniztasuna kontuan hartuta, komunikaziorako eta parte hartzeko hainbat bide erabiltzen dira.
Bestalde, Mercabilbaok merkatuari buruzko informazio jarraitua ematen du, Newsletterraren, webgunearen, posta elektronikoaren, kudeaketa-txostenen, urteko memoriaren edo/eta aldizkako prentsa- oharren bidez.